Heeft u behoefte aan facilitaire adviezen?

Het stellen van vragen en het ontvangen van antwoorden wordt met behulp van ICT steeds gemakkelijker. In Google, behalve met het intypen van een woord, geeft met het intypen van een complete vraag al duizenden reacties waarvan er zeker een paar als bijvangst nuttig zijn. Ook de nieuwe ‘operating systems’ op uw smart ‘phone’, zoals SIRI met het welkom ‘hoe kan ik u helpen’, biedt grenzeloze mogelijkheden.

ICT is blijvend in de Beta fase gelet op de steeds weer nieuwe toepassingen en het toenemen van het gebruiksgemak. De gebruiker is ook vaak nog in de Beta fase, onbekend met de talloze nieuwe toepassingen.

Facilityadvies.nl is één van de nieuwe toepassingen die gebruikers zullen ontdekken. Deze toepassing geeft geen duizenden aan een vraag gerelateerde informatie, maar een platform waarin een vraag gestructureerd kan worden geplaatst in de zekerheid dat het antwoord die informatie geeft waar u mee verder kunt.

Het zal wennen zijn om geen bezoek afspraken meer te hoeven maken met adviseurs om uw facilitaire vragen onder te brengen. Met het inschakelen van het digitale vraag – match – oplossing protocol van facilityadvies.nl wordt ook tijd, dus geld, en milieu gespaard.